O definiţie a rahatului

Iaca Iaca , limba română. E mai "plastic" să spun ce am de spus în această limbă.

Aşadar, ipoteza este : Facultatea de Biologie este un rahat.
premisa1. Tot ce se înscrie în definiţia rahatului este rahat.
premisa 2. Facultatea de Biologie se înscrie în definiţia rahatului. (sau dacă vreţi "Toate Facultatea de Biologie Bucureşti este ceva ce se înscrie în definiţia rahatului)
concluzie. Facultatea de Biologie este rahat.
prin argument de tip
MaP
SaM
........
SaP

după figura 1 şi mai e şi Barbara care e un argument tare so there you go!!!

Am preferat varianta scurtă cu formularea "definiţia rahatului" dar la ce mă refer este asta :
În rahat intri uşor şi scapi greu.

Pentru amuzamentul personal vor preciza faptul că nu mă refer la ceva gen Poli, o facultatea grea prin materii şi examene. Mă refer aici la birocraţie (duh! the chick who writes this blog is from Romania).
Tot încerc de ceva ani să îmi iau dosarul înapoi de la Facultatea de Ecologie (din cadrul celei de Biologie ce ţine de Universitate). Am acolo marfă preţioasă, mirifica diplomă de bac şi fişa matricolă...în splendidul original pentru că eu, ultima toantă am intrat la fără taxă şi în naivitatea mea am zis, ia hai să fac două facultăţi. M-am lămurit după două luni (acum 3 ani) şi de atunci tot încerc să le explic că vreau să plec de la facultatea lor.
Încercările mele au fost oprite de:
O scârbă mai mare decât găurile din pereţi sau din şosetele paznicei improvizate din faţa facultăţii de la secretarele superbe care o iau ca o ofensă personală alegerea mea să PLEC. Se şi miră.
Infinitele hârtii! De fiecare dată când merg trebuie să alerg în 4-5 corpuri diferite(nu nu,nu în aceaşi curte) să iau acte şi mereu mă lovesc de o uşă închisă. Fie s-a terminat programul(că ia ceva ore să tot alergi), fie pur şi simplu nu e nimeni. Nu numai că trebuie să obţin aceste hârtii, dar se tot adaugă când mai încerc. În momentul de faţă am obţinut un act ce mă ajuta doar într-o parte pentru a-mi da alt act O_o . A trebuit chiar să declar pierdute carnetul şi legitimaţia (de formă) pentru că tanti secretară care mi-a luat carnetul anul trecut nu mai e şi teoretic ar trebui să le am ca să lichidez înscrierea. Deci dacă vedeţi un anuţ cu pierdut carnet bla bla ecologie să ştiţi că e doar ca să arăt CHITANŢA la o nepricepută.
Dap, bani. Parcă văd că mă pun să plătesc cine ştie ce. Cred că atunci fac urât şi oricum nu văd aştia nici un sfaţ de la mine, poate doar o scandal dacă nu îmi dau actele.

Tocmai am terminat un proiect la MP prin care puneam în funcţiune un centru pentru studenţii străini ce printre altele avea marea grijă de a-i ajuta pe ăia micii cu actele ce le trebuie în sistemul ăsta mizerabil. Cred că trebuia să facem unul românesc.
S-a inventat internetul şi bazele de date. De ce trebuie să alerg la 10 facultăţi să adun ştampile pe o singură foaie pe care o depun în altă parte?
Cu un search şi click eu aflu cnp-uri şi ei nu pot să aibă o bază care să zică : nu am cameră de cămin, nu am datorii şi nu am furat cărţi de la bibliotecă?

Nu am reuşit nici măcar să găsesc un site ca lumea pe care să le las o amintire drăguţă. Din întâmplare am dat pe nişte forumuri şi nu sunt singura cu urări pozitive pentru această facultate. E mai mare ruşinea.

La FCRP, deşi depppaaaaaaaaaaaaaaaarte de perfecţiune, măh, sunt toate într-un loc.


0 flu flu:

........................................................

absence (2) adam şi eva (1) annie leibovitz (1) autoportrait (4) autumn (1) bathroom (1) bee (2) black (2) blue (5) body (3) brasov (1) bresson (1) bucharest (4) canon (1) cat (3) cisnadie (1) countre-jour (1) damn (1) diana krall (1) discrimination (1) disney (1) drawings (1) drops (1) entertainment (1) event (3) everyday life (19) fashion (3) fed (2) feeling (1) film (10) fireman (1) fly (2) fridge (1) friend (10) fuck (2) fun (8) gift (1) greece (1) gypsy (1) hand (4) help (1) highschool (1) http://www.blogger.com/img/blank.gif (1) idiots (1) internet (1) kid (1) la défense (1) life (19) literature (1) lomo (7) love (24) M (1) macro (5) MAD (4) mask (1) mass-media (1) movie (7) much to do about nothing (109) music (21) night (1) objectify (1) paris (2) park (3) party (3) peacock (1) peek (1) people (2) personal (34) photography (87) piano (1) piggeon (1) poetry (3) politic (2) poppy (1) portfolio (1) portrait (7) relationship (2) religion (1) robeabsolvire (2) romania (2) safety (1) scarry (1) school (7) sea (8) skirt (1) sky (5) slow (1) snagov (1) snow (6) social theory (2) street (5) strereotype (1) summer (1) sunday (1) sunset (2) tag (1) theatre (1) travel (22) value (22) versuri (1) verve (1) voluntier (1) white (3) winter (3) wish (1) work (3) zenit (3)

....................................................................................................

................................................................. Shelfari: Book reviews on your book blog
 
Copyright © Aripa , simplu