My Fed



This little old guy is from '49 O_O

What can I say about him? It's the first camera for whom I had to find and read an instruction manual. Speaking of manual, everything is manual.





4 flu flu:

Anonymous said...

am si eu una similara, da-i cu zece ani mai noua. numa' nu arata atat de polished. really looks and feels ooold.

ceva poze cu fedu'?

Anonymous said...

oh, si fed-2 a inceput in '55, according to Ze Internet. still older, though :P

Anonymous said...

eu cred ca e fed-2. in poze fed-2 ba e asa ba e atfel, un model mai nou. am un instructions manual cu fed-2 si nu arata asa. deci habar nu am ce fed e...pe el scrie 2.
o sa fie si poze....dar sunt sigura ca am ratat grav primul film. luni am scanarile.

Anonymous said...

si eu am crezut ca am ratat grav primul film. dar nici nu m-am asteptat la altceva. so there i was, surprised by some 3 pics: http://1singur.deviantart.com/gallery/#3-Zorki-4

si nu spun ca nu-i fed-2. daca scrie pe el inseamna ca aia-i, ce scrie pe el. doar ca nu cred sa fie din '49. eventual sa aibe 49 de ani, ceea ce-l face sa fie facut prin... '61? oh, but look at me buggin' you... you just don't mind about it, i'm eager to see those photos.
faine lomo-urile, ies exact cum trebuie sa iasa lomo-urile. am fost recent prin carturesti si am vazut ca au si-acolo de vanzare, am avut un deja-vu :D am umblat prin cutia uneia, pana s-a cam suparat nea' vanzatoru si mi-o zis ca daca nu mai stiu sa o pun la loc? la care a vrut sa-mi ia toate cele sa le puna la loc in cutie, iar eu ii spun "noah, acum m-ati ambitionat sa demonstrez ca nu-s un idiot, lasati-ma sa le pun eu la loc :D!" si m-o lasat de le-am pus. s-o cam ofticat.
cam scumpe cutiutzele astea de plastic, though, ca sa vezi ce-i aia specula pe marginea unei culturi "de nisha". lomo e un paradox in fotografie, si tocmai d-aia costa "echipamentul". chiar daca diana va fi intotdeauna din plastic.

si-atat, ca te-am retinut prea mult. happy fragging si stay safe, ok?

........................................................

absence (2) adam şi eva (1) annie leibovitz (1) autoportrait (4) autumn (1) bathroom (1) bee (2) black (2) blue (5) body (3) brasov (1) bresson (1) bucharest (4) canon (1) cat (3) cisnadie (1) countre-jour (1) damn (1) diana krall (1) discrimination (1) disney (1) drawings (1) drops (1) entertainment (1) event (3) everyday life (19) fashion (3) fed (2) feeling (1) film (10) fireman (1) fly (2) fridge (1) friend (10) fuck (2) fun (8) gift (1) greece (1) gypsy (1) hand (4) help (1) highschool (1) http://www.blogger.com/img/blank.gif (1) idiots (1) internet (1) kid (1) la défense (1) life (19) literature (1) lomo (7) love (24) M (1) macro (5) MAD (4) mask (1) mass-media (1) movie (7) much to do about nothing (109) music (21) night (1) objectify (1) paris (2) park (3) party (3) peacock (1) peek (1) people (2) personal (34) photography (87) piano (1) piggeon (1) poetry (3) politic (2) poppy (1) portfolio (1) portrait (7) relationship (2) religion (1) robeabsolvire (2) romania (2) safety (1) scarry (1) school (7) sea (8) skirt (1) sky (5) slow (1) snagov (1) snow (6) social theory (2) street (5) strereotype (1) summer (1) sunday (1) sunset (2) tag (1) theatre (1) travel (22) value (22) versuri (1) verve (1) voluntier (1) white (3) winter (3) wish (1) work (3) zenit (3)

....................................................................................................

................................................................. Shelfari: Book reviews on your book blog
 
Copyright © Aripa , simplu